Varen met Ruud en Syl - Reisverslag uit Rome, Italië van ruudmeershoek - WaarBenJij.nu Varen met Ruud en Syl - Reisverslag uit Rome, Italië van ruudmeershoek - WaarBenJij.nu

Door: Webmaster

02 Juni 2006 | Italië, Rome

Vrijdag 02/06/2006 22 graden

We liggen nog steeds in de haven van Punto Ala. De haven wordt steeds voller met binnenkomende (het meest) zeilboten die op onze steiger een plek krijgen. Zo blijft onze boot wat steviger liggen want de storm wakkert steeds meer aan. Het is een geweldige herrie van tikkende touwen van de zeilboten. We zitten aan dek met lange broek en vest. Soms schijnt het zonnetje. Het regent niet. We hebben gewandeld in de bosrijke omgeving en boodschappen gedaan. Vanavond hebben we op de boot gekookt gebakken aardappelen, vlees, sperzieboontjes. Nog wat op een terrasje gezeten. Hopelijk kunnen we morgen verder zondag zeker want dan is het mooi weer. Vandaag hebben we wat foto's van het interieur van onze boot genomen.

Rob
We zijn er nog niet achter hoe wij op de beginpagina een foto moeten plaatsen. We hebben het geprobeerd en misschien staat er nu wel een foto bij. Maar wij kunnen op dit moment niet terugkijken terwijl wij dit verhaal typen.

Groeten Ruud en Syl

• 02 Juni 2006 - 18:51

Ma En Pa:

Zojuist je bericht ontvangen.Heet van de naald.Jammer,dat het weer tegenzit.Volgens ons weerbericht is er morgen in Italie weer regen en 19 graden.Maar ja,dan kom je in ieder geval niet droog te liggen.Groeten en foto's tegemoet ziende de groeten van Ma en Pa.Heb je mijn beantwoording van je sms ontvangen?

• 02 Juni 2006 - 19:00

Ma En Pa:

FOTO'S OOK ONTVANGEN.WAREN MOOI.

• 02 Juni 2006 - 19:05

Ma En Pa:

2 foto's staan rechtsboven op de beginpagina.

• 02 Juni 2006 - 21:13

Bart&Sandra:

He stelletje zeerobben, geweldig leuk om iets van jullie te horen en ook nog te zien, wij gaan jullie zeker dagelijks volgen via internet dus zeker blijven schrijven en fotograferen want we genieten er echt van!!! Doe voorzichtig en we hopen dat het weer een beetje mee gaat zitten. Groetjes en dikke kus van ons allen!