Varen met Ruud en Syl - Reisverslag uit Rome, Italië van ruudmeershoek - WaarBenJij.nu Varen met Ruud en Syl - Reisverslag uit Rome, Italië van ruudmeershoek - WaarBenJij.nu

Door: Webmaster

01 Juni 2006 | Italië, Rome

Donderdag 1 juni 2006 24 graden

Buona sera,

Vannacht ging de boot flink tekeer door de storm. Ruud heeft nog een paar landvasten bijgezet. Ondanks dat hebben we goed geslapen. Om 8.00 uur zijn we opgestaan en gekeken of de boot nog goed aangemeerd lag. Dit was het geval. Het is somber weer, regen en onweer en soms breekt de zon weer fel door. We zijn de omgeving wezen verkennen. Er is een groot appartementencomplex tegen de berg in een groene omgeving met winkeltjes en restaurants. We hebben over de golfbreker van de haven gelopen en zagen dat de zee nog witte schuimkoppen had. Verder hebben we weer lekker geluierd en hopen dat we morgen weer uit kunnen varen.
We kijken weer uit naar jullie reacties.
Tot ziens,
Ruud en Syl

• 01 Juni 2006 - 20:43

Ma En Pa:

Ook wij zien uit naar beter weer.Nog steeds regen en wind.Wat moet dat worden met de Pinksterdagen?.Als het goed weer was geweest,had je niet zoveel kunnen bekijken.Dat is een troost.Gebeurt niet veel,dat wij de eersten zijn met een reactie.
    Groeten en hopelijk een goede vaart (zonder schuimkoppen )
    Ma en Pa

• 01 Juni 2006 - 20:58

Wim & Rita:

Dat luieren moet maar eens afgelopen zijn, varen met die handel !!!(grapje) Hoop dat jullie morgen weer verder kunnen, Jong Oranje in de Finale !!!!
    3-2 van Frankrijk gewonnen

Doeiiiiiiiiiiiiiii

• 03 Juni 2006 - 05:01

Rob En Renee:

goedemorgen luitjes hoe is het daar aan boord lekker luieren zolang de golven te hoor zijn nou mooi niet hoor, ruud jij kan de hele boot poetsen en de machine kamer schoonmaken enz en syl mag wel lekker op het voordek in de zon leggen want dat meissie heeft het al zwaar genoeg met jouw op een boot wij zijn deze dagen als rescue boot bij de nord sea regatta op scheveningen er zijn ongeveer 500 jachten en catamarans op het water dus varen we de hele dag een beetje rond want er is niks te doen want het is hier bijna windstil (vrijdag 2 juni)
    morgen zou het iets meer gaan waaien zo zie je maar weer de een heeft te veel wind en de ander te weinig
    nou jongens geniet van de pinksteren en hoop dat je weer gauw verder kan varen
    voorzichtig en de groetjes kus voor syl
    doeieieieiei