Varen met Ruud en Syl - Reisverslag uit Rome, Italië van ruudmeershoek - WaarBenJij.nu Varen met Ruud en Syl - Reisverslag uit Rome, Italië van ruudmeershoek - WaarBenJij.nu

Door: Webmaster

21 Juni 2006 | Italië, Rome

Dinsdag 20/06/2006 26 graden geen zon

Om 12.00 uur vertrokken we uit de haven Bingen bij km 527.
We gaan de Rijn weer op en allerlei binnenvaartschepen varen ons tegemoet. Een prachtige omgeving. Dit keer geen sluizen maar vele burchten en kastelen boven op de bergen volgen elkaar in rap tempo op afgewisseld door kleurige dorpjes en spoorbanen waarop we vele treinen zien passeren. Het is weer warm maar de zon laat zich niet zien. Bij km 591 om 15.00 uur varen we langs Koblenz. Daarna zien we op de oevers groen, industrie en dorpjes.
Bij km 652 gaan we langs Bonn het is precies 18.00 uur. We halen een vrachtschip Bernadette uit Nijmegen in. Wij moeten ook die kant uit. Bij km 683 gaan we langs Keulen en gaan overnachten in de haven KAMC Koln tussen km 686 en km 688. Bij de Deutzer Brucke zijn grote schermen neergezet waar de mensen het voetbal op kunnen volgen. Het is heel druk. We horen een hoop gejuich, muziek en zien een lasershow. Een zeppelin vliegt de hele avond door de lucht. We horen politie sirenes en een helikopter vliegt over. Wij gaan de stad niet meer in. Het is ondertussen al laat geworden. We gaan lekker slapen.
Donderdagavond zijn we waarschijnlijk thuis.
We houden jullie op de hoogte.

Heel erg bedankt voor de leuke reacties
Groetjes van Ruud en Syl

ps

Wim en Berda
We zijn er bijna, we zijn er bijna maar nog niet helemaal helemaal.

• 21 Juni 2006 - 09:33

Wim En Berda:

Hoi Ruud en Syl,
    Bedankt voor jullie reisverslagen en foto's. Wij hebben het leuk gevonden. Doe de laatste kilometers nog voorzichtig. Tot spoedig

• 21 Juni 2006 - 14:14

Ma En Pa.:

Sylvia en Ruud,jullie schieten nou lekker op.Mooie dingen weer gezien.We horen wel van jullie wanneer je ongeveer aankomt.Goede reis verder en misschien ons laatste berichtje, Pa en Ma

• 21 Juni 2006 - 16:13

Rob En Renee:

ja jongens het laatste stukje nog en dan ben je weer in onze mooie haven als het lukt zien we elkaar donderdag middag op het water en kunnen we er een drinken op de gslaagde reis en kan Ruud vrijdag weer naar de sport school om de aangedronken en gegeten kilo,s er af te trainen
    ook bij mij mag er wel wat af na die drukke weken dus ik denk dat ik ook maar weer naar de sportschool ga kunnen we samen trainen en daarna er weer aan drinken!!!!!!!!!!!
    nou tot gauw ziens en voorzichtig he het laatste stukje
    Rob en Renee

• 21 Juni 2006 - 20:43

Wim &Rita:

Hoi, Nog een klein stukkie en dan zit de wereldreis erop, veel mooie ervaringen meegemaakt , maw een reis om nooit te vergeten !!

Tot donderdag !!!!!!!
    (Zullen de verslagen missen !!)

• 21 Juni 2006 - 22:39

Dennis En Eva:

Hee daar!, mooi verslag van een hele mooie reis hoor....lees dat jullie er bijna zijn dus ga me waterski's van zolder halen, we komen jullie snel opzoeken als je weer in Hellevoetsluis ligt. nog een fijne reis verder. groetjes Dennis en Eva