Varen met Ruud en Syl - Reisverslag uit Rome, Italië van ruudmeershoek - WaarBenJij.nu Varen met Ruud en Syl - Reisverslag uit Rome, Italië van ruudmeershoek - WaarBenJij.nu

Door: Webmaster

31 Mei 2006 | Italië, Rome

Dinsdag 30/05/2006 28 graden

De apparatuur doet het weer. Mario heeft gebeld met de importeur en die kwam met een oplossing.
We zijn vandaag in Rome gebleven vanwege de hoge golven. Lekker lui gedaan veel zon, nog wat gewandeld.

Woensdag 31/05/2006 28 graden

Om 10.00 uur zijn we weer vertrokken richting Elba. Het weer was goed veel zon
en de zee was redelijk. De kust was dit keer groen. We hebben getankt in Porto S Stefano. We kwamen daar aan om 13.00 uur maar de pomp ging pas om 15.30 uur open.
We hebben maar alvast aangelegd en wat gegeten en gedronken. Om 16.00 uur gingen we richting Elba. 40 km voor de kust van Elba kwam er een zwarte donkere lucht aan dus hebben we koers gezet naar het vaste land en wij liggen nu in de haven Punto Ala Marina. Recht tegenover Elba. Nu wij dit verhaal typen gaan we behoorlijk heen en weer in de boot. Er wordt morgen windkracht 7 a 8 verwacht.Dus liggen we morgen weer vast.
Weer bedankt voor de reacties.
Tot ziens
Ruud en Sylvia

• 31 Mei 2006 - 20:51

Rob En Renee:

he Ruud toppie dat de apparatuur het weer doet zo zie je maar weer Saverboats regelt alles all over de world he, nou luitjes doe maar rustig aan en als de golven te hoog zijn lekker in de haven blijven en met een beetje knuffelen en wat drinken kom je de dag wel door kus voor silvia en voor jou ruud proooooost
    rob en renee

• 31 Mei 2006 - 20:55

Rob:

he ruud ben ik weer ff zet eens een foto van juliie op de begin pagina is makkelijker zoeken voor ons

doeiieieei
    ROB

• 31 Mei 2006 - 21:16

Wim & Rita:

Ruud & Syl, bericht goed ontvangen, hoop voor jullie dat het morgen een beetje redelijk weer is, vandaag in ieder geval lekker geweest, lekker genieten en tot het volgende bericht !!!

• 01 Juni 2006 - 06:35

Ma En Pa:

Jullie verslag ontvangen.
    Hopen,dat je gauw in rustiger vaarwater komt.Mooie foto's,lekker bijgekleurd.Hier nog steeds geen zomer.Berda en Wim zitten op de camping en kunnen jullie niet bereiken,omdat hij geen internetverbinding heeft.Dus geven we het verslag door.
    Groeten Ma en Pa en hopen maar op een paar windstille dagen.

• 01 Juni 2006 - 10:33

Jeanette:

Jullie zijn nu ook vlak bij Castigliano Della Pescaya.Dat ligt even ten
    zuiden van waar jullie nu zijn in de Maremma
    Prachtig is het daar !
    Fijne Pinksterdagen en groet

• 01 Juni 2006 - 10:49

José:

Hej Syl
    Tof dat je het zo getroffen heb, Je mag wel uitkijken dat je geen zeebenen krijgt.
    Wel leuk dat ik je zo op de voet kan volgen.
    P.S.
    Groetjes aan ruud
    En ik hoor je wel weer
    José

• 01 Juni 2006 - 17:34

R&M&S:

hallo daar!! hier schuiven 3 nieuwe fans aan!! wij zijn net terug van griekenland,het was daar heerlijk en gaan nu mee in jullie avontuur.al behoorlijk wat meegemaakt zeg in zo'n eerste week!!
    erg leuk om die foto's te bekijken.
    nou syl hou je roer recht, en ruud blijf zo lekker doorschrijven want dat doe je erg leuk!!
    liefs van ons tot gauw